Επίσκεψη στο σχολείο της συγγραφέα κας Ελενας Αρτζανίδου

Την Κυριακή 3 Μαρτίου 2024 είχαμε τη χαρά να καλωσορίσουμε και να

υποδεχθούμε στο σχολείο μας τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων κα. Ελενα

Αρτζανίδου, η οποία θέλησε να μοιραστεί μαζί μας σκέψεις, συναισθήματα και

απόψεις γύρω από τον όμορφο κόσμο των βιβλίων και των ιστοριών. Μέσα από την

παρουσίαση ενός από τα τελευταία της βιβλία με τίτλο: «Θα έδινα τα πάντα»

(κείμενο: Ελενα Αρτζανίδου, εικόνες: Εφη Λαδά, εκδόσεις: Ψυχογιός)

αναρωτηθήκαμεόλοι,μικροί καιμεγάλοι, τιμπορείναείναι αυτόγια τοοποίοθα

έδινε ο καθένας και η καθεμιά τα πάντα. Με δεκτικότητα και χαρά απάντησε σε

ερωτήσεις των παιδιών που αφορούσαν την ενασχόλησή της με τη συγγραφή

βιβλίων, τα όνειρά της από μικρό παιδί και τα συναισθήματα πουτηςγεννάεικάθε

νέο της βιβλίο. Ιδιαίτερα, μας μίλησε και για το τελευταίο σε κυκλοφορία βιβλίο

της, το «μικρό» της, -όπως μας είπε που το έχει έννοια να πάει καλά – με τίτλο: «Η

Φλο στον δρόμο» (κείμενο: Ελενα Αρτζανίδου, εικονογράφηση: Ρένια Μεταλληνού,

εκδόσεις: Ψυχογιός). Συγκινητικά ήταν και τα λόγια της για την πορεία της ζωής της,

καθώς ως παιδί μεταναστών έζησε κάποια χρόνια στη Δυτική Γερμανία, ενώ από

εννέα ετών στην Ελλάδα, ζώντας όμως κάποια χρόνια μακριά από τους γονείς. Όλα

αυτά την γέμισαν με συναισθήματα, τα οποία μοιράζεται με τα παιδιά μέσα από τις

ιστορίες της.

You might be interested in …

STEM Racing Ελλάδας 2025: Το 20ο Δ.Σ.Σερρών στην 1η θέση!!!

Δράσεις_Γιορτές

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ STEM Racing Ελλάδος 2025 – Τελικά Αποτελέσματα Δημοτικών Σχολείων Το 20ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών κατέκτησε την 1η θέση! Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το 20ό Δημοτικό Σχολείο Σερρών, το οποίο κατέκτησε την 1η θέση στον πανελλήνιο διαγωνισμό STEM Racing Ελλάδος 2025 (πρώην F1 in Schools) στην κατηγορία των Δημοτικών Σχολείων. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο […]

Διάβαστε περισσότερα

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Βυζαντινό και Αρχαιολογικό Μουσείο και τον Λευκό Πύργο

Δράσεις_Γιορτές

Την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Δ1, Δ2, Ε1 και Ε2 συνοδευόμενοι από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη. Τα τμήματα Ε1 και Ε2 επισκέφτηκαν το Βυζαντινό Μουσείο όπου ξεναγήθηκαν στα εκθέματα του Μουσείου ενώ τα τμήματα Δ1 και Δ2 επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο όπου πήραν […]

Διάβαστε περισσότερα

Εκδήλωση για τις βιταμίνες και την ισορροπημένη διατροφή

Δράσεις_Γιορτές

Τη Δευτέρα 17 Μαρτίου,το ολοήμερο τμήμα του σχολείου μας ,με ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο,ενημέρωσε τους μαθητές των Α,Β και Γ τάξεων για την αξία και τα οφέλη των βιταμινών για τον οργανισμό μας,μέσα από μια ισορροπημένη διατροφή. Υπεύθυνη εκ/κός κ. Μάνη Κελλίδου

Διάβαστε περισσότερα