2η Δράση του Ενεργού Πολίτη

Στο πλαίσιο της 2ης δράσης του ενεργού πολίτη των τμημάτων Α1 -Α2 με θέμα:”Αγαπώ το πράσινο,προστατεύω το δάσος!”μας επισκέφτηκαν η Δασάρχης κ.Ειρήνη Ιασωνίδου και η Δασολόγος κ. Καλλιόπη Μικρού(μητέρα μαθήτριάς μας). Μας ενημέρωσαν για το τι μας προσφέρουν τα δάση και πώς μπορούμε να τα προστατεύσουμε.

Ευχαριστούμε πολύ  για τις όμορφες ζωγραφιές και τα δωράκια που μοιράστηκαν στα παιδιά!

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μάνη Κελλίδου 

You might be interested in …