You might be interested in …

2η Δράση του Ενεργού Πολίτη

Ενεργός Πολίτης

Στο πλαίσιο της 2ης δράσης του ενεργού πολίτη των τμημάτων Α1 -Α2 με θέμα:”Αγαπώ το πράσινο,προστατεύω το δάσος!”μας επισκέφτηκαν η Δασάρχης κ.Ειρήνη Ιασωνίδου και η Δασολόγος κ. Καλλιόπη Μικρού(μητέρα μαθήτριάς μας). Μας ενημέρωσαν για το τι μας προσφέρουν τα δάση και πώς μπορούμε να τα προστατεύσουμε. Ευχαριστούμε πολύ  για τις όμορφες ζωγραφιές και τα δωράκια […]

Διάβαστε περισσότερα