Οι μαθητές του Ομίλου Η2Ο! παρουσιάζουν τις φωτογραφίες που τράβηξαν στην Κερκίνη, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΚΑ220-SCH-370417Ε1 Η2Ο!, στο φουαγιέ του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., από τη Δευτέρα 3 Ιουνίου ως την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024.
20o Δημοτικό Σχολείο
You might be interested in …
“Ψηλά τα χέρια” Βιβλίο μέσα από τα μάτια των μαθητών του Α1
Η 6 Μάρτη είναι ημέρα αφιερωμένη για δράσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού. Με αφορμή την επίσκεψη της Έλενας Αρτζανίδου , συγγραφέα παιδικών βιβλίων και όχι μόνο, τα παιδιά του Α1ασχολήθηκαν με το βιβλίο της <Ψηλά τα χέρια>. Ένα βιβλίο που διαπραγματεύεται το θέμα της σχολικής βίας, στα μέτρα των μικρών μαθητών. Παρουσιάσαμε το βιβλίο μέσα […]
Κάλαντα σε φορείς της πόλης
Την Τετάρτη 20/12/2023 τα τμήματα Δ1 και Δ2 του Σχολείου μας έψαλλαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον Δήμο Σερρών και στο ΕΦΚΑ Σερρών με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών των τάξεων Χρηστομάτη Ευδοκία και Σαρμαδάκη Ειρήνη και της εκπαιδευτικού Μουσικής Αλμπανάκη Χριστίνα.
Μελομακάρονα από τη Γ’ τάξη!
Τα Χριστούγεννα της παράδοσης στο σχολείο μας! Μύρισε Χριστούγεννα και φέτος στο σχολείο μας. Τα δυο τμήματα της τρίτης τάξης, Γ1 και Γ2 με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, έφτιαξαν τα παραδοσιακά μελομακάρονα. Όλοι έπιασαν με τα χέρια τους και ένιωσαν λίγο σεφ! Το κέφι και το τραγούδι συνόδευσε τη μαγειρική. Έγιναν υπέροχα …Και του […]