Εκδήλωση για τις βιταμίνες και την ισορροπημένη διατροφή

Τη Δευτέρα 17 Μαρτίου,το ολοήμερο τμήμα του σχολείου μας ,με ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο,ενημέρωσε τους μαθητές των Α,Β και Γ τάξεων για την αξία και τα οφέλη των βιταμινών για τον οργανισμό μας,μέσα από μια ισορροπημένη διατροφή. Υπεύθυνη εκ/κός κ. Μάνη Κελλίδου

You might be interested in …

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο και συμμετοχή στην έκθεση “Σήκω ψυχή μου”

Δράσεις_Γιορτές

Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2024 το τμήμα Δ2 του σχολείου μας με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Σαρμαδάκη Ειρήνη πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης (Μπεζεστένι) που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, στην πλατεία Ελευθερίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά εκθέματα των κλασικών, ελληνιστικών και ρωμαϊκών χρόνων […]

Διάβαστε περισσότερα