Τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 το τμήμα Γ1 του Σχολείου μας έψαλλε τα κάλαντα του
Λαζάρου στον Διευθυντή και σε όλα τα τμήματα του σχολείου.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία της εκπαιδευτικού μουσικής Αλμπανάκη
Χριστίνας.


Τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 το τμήμα Γ1 του Σχολείου μας έψαλλε τα κάλαντα του
Λαζάρου στον Διευθυντή και σε όλα τα τμήματα του σχολείου.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία της εκπαιδευτικού μουσικής Αλμπανάκη
Χριστίνας.


Bonne fête maman!!! Ευχές α λα γαλλικά για τη γιορτή της μητέρας από τις Ε’ & ΣΤ’ τάξεις Γαλλικών του Σχολείου μας!!!
Οι μαθητές του Δ2 της Σχολικής Χρόνιας 2022-2023 ανέβασαν μια θεατρική παράσταση για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή με τίτλο ” Σμύρνη: από τη λάμψη στην καταστροφή” Το project βραβεύτηκε με 1ο βραβείο στον Διαγωνισμό “Εγγύς Ανατολή “. Η βράβευση έγινε στις 5 Νοεμβρίου 2024 στην Αίθουσα Τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Δ1, Δ2, Ε1 και Ε2 συνοδευόμενοι από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη. Τα τμήματα Ε1 και Ε2 επισκέφτηκαν το Βυζαντινό Μουσείο όπου ξεναγήθηκαν στα εκθέματα του Μουσείου ενώ τα τμήματα Δ1 και Δ2 επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο όπου πήραν […]