Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα μέλισσας από το Praxis

Την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών δράση για την Παγκόσμια Ημέρα της μέλισσας που γιορτάζεται στις 20 Μαΐου, σε συνεργασία με το Praxis και την UNESCO.

Οι μαθήτριες και οι μαθητές των τμημάτων της Ε’ τάξης, αφού ενημερώθηκαν από τους εθελοντές του Praxis, δούλεψαν ομαδικά κατά το πνεύμα των μελισσών και κατασκεύασαν μία κυψέλη με το μέλι και τις μέλισσες.

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Εκπαιδευτικό Γαλλικών κα Τζίντζιου Βασιλική και οι μαθήτριες και μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και να εργαστούν με εθελοντές μεταξύ των οποίων και Γάλλους αλληλοεπιδρώντας στα γαλλικά.

Να σημειώσουμε ότι το Σχολείο μας ανήκει στο Δίκτυο Σχολείων συνεργατών της UNESCO.

You might be interested in …

Υπέροχη η φιλοξενία του ΚΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου Λεμεσού

Δράσεις_Γιορτές

Μετά την αδερφοποίηση του σχολείου μας με το 26ο Δημοτικό σχολείο Λεμεσού και την δική τους επίσκεψη στην πόλη μας ανταποδόθηκε η επίσκεψη από την πλευρά μας.Επισκεφτήκαμε το σχολείο , παρακολουθήσαμε τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, γνωρίσαμε τους μαθητές.Επισκεφτήκαμε επίσης ιστορικά σημεία, γραφικά χωριά, μητροπολίτες με μεγάλη κοινωνική δράση.Γυρίσαμε με πολλές αναμνήσεις και ιδέες για περαιτέρω συνεργασία.

Διάβαστε περισσότερα

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο και συμμετοχή στην έκθεση “Σήκω ψυχή μου”

Δράσεις_Γιορτές

Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2024 το τμήμα Δ2 του σχολείου μας με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Σαρμαδάκη Ειρήνη πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης (Μπεζεστένι) που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, στην πλατεία Ελευθερίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά εκθέματα των κλασικών, ελληνιστικών και ρωμαϊκών χρόνων […]

Διάβαστε περισσότερα

Εκδρομή Γ & Δ τάξεων στο ΚΠΕ Ποροΐων

Δράσεις_Γιορτές

Την Τετάρτη 23/11/2023 τα τμήματα της Γ’ και Δ’ τάξης επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων για να συμμετέχουν στο πρόγραμμα με τίτλο : “Δασικά μονοπάτια” Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον και την αειφορία και η βιωματική μάθηση.Το πρόγραμμα, που μας άφησε άριστες εντυπώσεις, περιλάμβανε παιχνίδια γνωριμίας και εμπιστοσύνης καθώς και θεωρητική προσέγγιση.Με τη συνοδεία των […]

Διάβαστε περισσότερα