Εκδρομή των Ε’ & ΣΤ’ τάξεων στον Φορέα Διαχείρισης της Λίμνης Κερκίνης

Την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή των Ε & ΣΤ τάξεων του

Σχολείου μας, στη λίμνη Κερκίνη και στο Φορέα Διαχείρισης της λίμνης .

Τα παιδιά ενημερώθηκαν από την υπεύθυνη του Φορέα για τη βιοποικιλότητα της λίμνης ,

παρακολούθησαν βίντεο και έπειτα παρατήρησαν ζωντανά, τα πουλιά που υπάρχουν αυτή την

εποχή στην περιοχή.

Αποκόμισαν εμπειρίες , εικόνες και γνώση , χρήσιμες για την εκπαιδευτική διαδικασία.

You might be interested in …

Υπέροχη η φιλοξενία του ΚΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου Λεμεσού

Δράσεις_Γιορτές

Μετά την αδερφοποίηση του σχολείου μας με το 26ο Δημοτικό σχολείο Λεμεσού και την δική τους επίσκεψη στην πόλη μας ανταποδόθηκε η επίσκεψη από την πλευρά μας.Επισκεφτήκαμε το σχολείο , παρακολουθήσαμε τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, γνωρίσαμε τους μαθητές.Επισκεφτήκαμε επίσης ιστορικά σημεία, γραφικά χωριά, μητροπολίτες με μεγάλη κοινωνική δράση.Γυρίσαμε με πολλές αναμνήσεις και ιδέες για περαιτέρω συνεργασία.

Διάβαστε περισσότερα

Γράμμα στον Αϊ-Βασίλη!

Δράσεις_Γιορτές

Στην όμορφη χριστουγεννιάτικη γωνιά που επιμελήθηκαν οι δασκάλες του σχολείου μας Κοτσάνπαπα Βασιλική και Μάνη Κελλίδου τα παιδιά του Β1 ταχυδρόμησαν το γράμμα που ετοίμασαν προς τον Άγιο Βασίλη.

Διάβαστε περισσότερα

Κάλαντα του Λαζάρου

Δράσεις_Γιορτές

Τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 το τμήμα Γ1 του Σχολείου μας έψαλλε τα κάλαντα του Λαζάρου στον Διευθυντή και σε όλα τα τμήματα του σχολείου. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία της εκπαιδευτικού μουσικής Αλμπανάκη Χριστίνας.

Διάβαστε περισσότερα