Συγγραφή παραμυθιού με τη μέθοδο kamishibai

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης, η εκπαιδευτικός του Στ1 κ. Αγγελίδου Σοφία  και η εκπαιδευτικός Αγγλικών κ.  Αλεξανδρίδου  Αναστασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος δημιούργησαν ένα πρωτότυπο παραμύθι για το περιβάλλον και την ανακύκλωση. 

Τα παιδιά συνεργάστηκαν μεταξύ τους, το έγραψαν στα ελληνικά και στα αγγλικά,  το εικονογράφησαν και το παρουσίασαν σε άλλα τμήματα του σχολείου χρησιμοποιώντας το kamishibai, μια Ιαπωνική τεχνική αφήγησης.  Παράλληλα, κατασκεύασαν ένα κάδο ανακύκλωσης, όπου οι μικρότεροι μαθητές έμαθαν να ξεχωρίζουν τα υλικά και να τα τοποθετούν στο σωστό σημείο. Για να ενισχυθεί η συμμετοχή και η κατανόηση, μετά την παρουσίαση μοιράστηκε ένα σχετικό φύλλο εργασίας.

Ήταν μία πολύ δημιουργική και εκπαιδευτική εμπειρία για όλους τους μαθητές. 

You might be interested in …

Εορτασμός Thanksgiving

Δράσεις_Γιορτές

Παρουσιάζουμε με χαρά τη σχολική μας δραστηριότητα για την Ημέρα των Ευχαριστιών! Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών με την εκπαιδευτικό Αγγλικών Αναστασία Αλεξανδρίδου , μιλήσαμε για τον τρόπο που γιορτάζεται το Thanksgiving στην Αμερική, και στη συνέχεια οι μαθητές/τριες των Στ1 και Στ2 δημιούργησαν το δικό τους Thanksgiving Tree. Κάθε παιδί έφτιαξε φύλλα δέντρου, έγραψε πάνω […]

Διάβαστε περισσότερα

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Λαογραφικό μουσείο Βλάχων και στην Ι.Μ. Τιμίου Προδρόμου

Δράσεις_Γιορτές

Τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Δ1 και Δ2 με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, της κ. Χρηστομάτη Ευδοκίας και της κ. Σαρμαδάκη Ειρήνης, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο λαογραφικό μουσείο Βλάχων ν. Σερρών «Γεωργάκης Ολύμπιος». Εκεί ο πρόεδρος του συλλόγου, κ. Γιώργος Ταράσης, ξενάγησε τα παιδιά στους χώρους του […]

Διάβαστε περισσότερα