Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της γιορτής του Πολυτεχνείου από τις ΣΤ1 & ΣΤ2 τάξεις με συμμετοχή της χορωδίας από τις Ε1 & Ε2 τάξεις.
https://drive.google.com/file/d/1lepoym1phcCqHwpJZ7BfjxqxjutA09eO/view?usp=sharing

Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της γιορτής του Πολυτεχνείου από τις ΣΤ1 & ΣΤ2 τάξεις με συμμετοχή της χορωδίας από τις Ε1 & Ε2 τάξεις.
https://drive.google.com/file/d/1lepoym1phcCqHwpJZ7BfjxqxjutA09eO/view?usp=sharing

Την Τετάρτη 12/2/2025 τα τμήματα της Γ και Δ τάξης με τη συνοδεία των υπεύθυνων δασκάλων πραγματοποίησαν επίσκεψη στο «Κέντρο προστασίας φυσικού περιβάλλοντος Δήμου Σερρών». Εκεί παρακολούθησαν από τον υπεύθυνο κ. Αραπάκη ενημερώθηκαν για τα έμβια στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος του Νομού μας που παρουσιάζονται σε ειδικές προθήκες και τις σχέσεις μεταξύ της χλωρίδας και […]
https://dipe.ser.sch.gr/archives/10947
Τα 2 τμήματα της Γ’ τάξης έκαναν επανάληψη του αγγλικού αλφαβήτου με το ρομποτάκι Cubetto. Έπαιξαν και διασκέδασαν με κώδικα και προγραμματισμό! Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Αλεξανδρίδου Αναστασία ΠΕ06