ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ

Στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών  διοργανώθηκαν εσωτερικά πρωταθλήματα –  τη σχολική χρονιά 2022-2023  – με το πέρας κάθε γνωστικού αντικειμένου της Φυσικής Αγωγής της Ε΄και Στ΄τάξης (Μπάσκετ, Χάντμπολ, Ποδόσφαιρο και Βόλεϊ .

Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν 36 διαλλείμματα με τη σύμφωνη γνώμη του κ Διευθυντή, των εφημερευόντων εκαπιδευτικών και των μαθητών για την υλοποίηση των εσωτερικών πρωταθλημάτων.

Διοργανώθηκε πρωτάθλημα Μπάσκετ Αγοριών και Κοριτσιών Ε1, Ε2, ΣΤ1 και ΣΤ2

Διοργανώθηκε πρωτάθλημα Χάντμπολ Αγοριών και Κοριτσιών Ε1, Ε2, ΣΤ1 και ΣΤ2

Διοργανώθηκε πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Αγοριών  Ε1, Ε2, ΣΤ1 και ΣΤ2

Διοργανώθηκε πρωτάθλημα Βόλεϊ Κοριτσιών  Ε1,Ε2, ΣΤ1 και ΣΤ2

Με το πέρας κάθε σειράς αγώνων, στην πρωινή συγκέντρωση του σχολείου μπροστά σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς,  ανακηρυσσόταν οι νικήτριες ομάδες  και οι πρώτοι σκόρερ.

Στόχος των πρωταθλημάτων ήταν η εμπέδωση του γνωστικού αντικειμένου, η διασκέδαση και η ηθική ανάπτυξη των μαθητών μέσω συγκεκριμένων πρωτοκόλλων συμπεριφοράς και κανόνων.

Οι μαθητές και μαθήτριες ευχαριστήθηκαν ιδιαίτερα την όλη διαδικασία.

You might be interested in …

Γιορτή Γαλλοφωνίας 2024

Δράσεις_Γιορτές

🎀Την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 στις 10.00, Παγκόσμια Ημέρα Γαλλοφωνίας, η Πλατεία Ελευθερίας της πόλης των Σερρών πλημμύρισε από μαθητές και αντήχησε από ακούσματα γαλλικής γλώσσας, όπως η μέρα το απαιτούσε. Το Σχολείο μας εκπροσώπησε το Ε1 τμήμα Γαλλικών, οι μαθητές του οποίου παρουσίασαν σε ειδικό σταθμό το παιχνίδι προσανατολισμού cubetto καθώς και lapbooks με […]

Διάβαστε περισσότερα

Ψηφιακό βιβλίο Συνταγών

Δράσεις_Γιορτές

Οι μαθητές του ΣΤ1 στο πλαίσιο του μαθήματος της γλώσσας με θέμα τη “Διατροφή” έγραψαν ένα βιβλίο με τις αγαπημένες τους συνταγές. Μέσα που χρησιμοποιήθηκαν : Διαδραστικός πίνακας, αίθουσα υπολογιστών. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί : Αγγελίδου Σοφία ΠΕ70 Παπαοικονόμου Βάγια ΠΕ86

Διάβαστε περισσότερα

Πράξη αγάπης και ανθρωπιάς

Δράσεις_Γιορτές

Σε μια σπουδαία πράξη αγάπης, προσφοράς και αλληλεγγύης προχώρησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ τάξης του σχολείου μας (Δ1 και Δ2 τμήματα), καθώς πρόσφεραν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και χρήματα στον ελληνικό Ερυθρό Σταυρό (παράρτημα ν. Σερρών) προκειμένου να βοηθήσουν τους οικονομικά ασθενέστερους συνανθρώπους μας. Η προσφορά έγινε την Παρασκευή 26 Απριλίου, όπου […]

Διάβαστε περισσότερα