H2O! – Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+

“Οξυγόνο”

στην εκπαιδευτική κοινότητα του 20ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, η συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus + KA220-SCH-370417E1

“H2O!”

που συνεχίζεται για 3η χρονιά.

19/11-24/11-2023 υποδεχθήκαμε στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών

22 μαθητές και 2 εκπαιδευτικούς από το Zanardeli CFP

της Brescia της Ιταλίας και

13 μαθητές και 3 εκπαιδευτικούς από το Partner Hotel του

Monsaraz της Πορτογαλίας.

Μέσα από ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, συνεχίσαμε την συνεργατική προσέγγιση της αξίας του νερού σε όλους τους τομείς των τοπικών μας περιοχών και προωθήσαμε το συνεργατικό πνεύμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η προστιθέμενη αξία για την εκπαιδευτική μας κοινότητα, ανεκτίμητη!

Οι ευχαριστίες στην παιδαγωγική ομάδα του προγράμματος, λίγες για να εκφράσουν το μέγεθος της συνεισφοράς των μελών της.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μια ομάδα, με φρέσκες ιδέες για καινοτόμες δράσεις, με ενεργή διάθεση συμμετοχής, με μεράκι, φιλότιμο και προσφορά έφεραν σε πέρας την προετοιμασία, υλοποίηση και υποστήριξη του προγράμματος.

Τη σκυτάλη πήρε την τελευταία μέρα στις 24/11, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηράκλειας το οποίο τους υποδέχτηκε και ακολούθησε η περιήγησή τους στην περιοχή της Λίμνης Κερκίνης με τη συμμετοχή του Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής-ΟΦΥΠΕΚΑ .

You might be interested in …

Συμμετοχή σε παρουσίαση καλών πρακτικών_Η2Ο!

Erasmus+, Δράσεις_Γιορτές

Οι εκπαιδευτικοί Αλεξανδρίδου Αναστασία, εκπαιδευτικός Αγγλικών, Γιομένη Κυριακή, εκπαιδευτικός Αγγλικών και Τζίντζιου Βασιλική, εκπαιδευτικός Γαλλικών συμμετείχαν στην ημερίδα η οποία διεξήχθη την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024, από τις 12.00 μ.μ. ως τις 14.00 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Σερρών Κ. Καραμανλής. Παρουσίασαν καλές πρακτικές δράσεων που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ […]

Διάβαστε περισσότερα

#Η2Ο! Επίσκεψη στο Ράδιο Cosmos 93fm και παρουσίαση του τραγουδιού “Η2Ο”

Την Τρίτη 23 Απριλίου το studio του Ράδιο Cosmos, 93 fm, γέμισε με τις παιδικές φωνές των μαθητών της ΣΤ’ τάξης του 20ου Δημοτικού Σχολείου! Οι μαθήτριες και οι μαθητές παρατήρησαν πως γίνεται μια εκπομπή στο ραδιόφωνο, παρουσίασαν οι ίδιοι τις εργασίες του Ομίλου Erasmus+, τραγούδησαν στον αέρα το τραγούδι τους με τίτλο “H2O!” και […]

Διάβαστε περισσότερα