Την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Δ1, Δ2 και Ε1 του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους Ειρήνη Σταματοπούλου, Φανή Παλάσκα και Θεοδώρα Μανώλα συμμετείχαν σε εκπαιδευτική εκδρομή στο ΚΕΠΕΑ Ποροΐων. Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης με τίτλο «Νερό – Ένα Πολύτιμο Αγαθό», με στόχο την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης […]
Την Τετάρτη 15/5/2025 οι μαθητές του Δ1 τμήματος συμμετείχαν στην τελετή λήξης του προγράμματος Φιλαναγνωσίας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σερρών με τίτλο «Ακούγοντας το βιβλίο». Οι μαθητές δημιούργησαν ακουστικά βιβλία για συνανθρώπους μας με προβλήματα όρασης και άλλες δυσκολίες ανάγνωσης. Επιλέξαμε το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Γουτού Γουπατού». Το έργο επιλέχτηκε από λίστα που δόθηκε […]