

Τη Δευτέρα 17 Μαρτίου,το ολοήμερο τμήμα του σχολείου μας ,με ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο,ενημέρωσε τους μαθητές των Α,Β και Γ τάξεων για την αξία και τα οφέλη των βιταμινών για τον οργανισμό μας,μέσα από μια ισορροπημένη διατροφή. Υπεύθυνη εκ/κός κ. Μάνη Κελλίδου
Μαθήτριες και μαθητές από όλες τις τάξεις του σχολείου, ζωγράφισαν δίχως περιορισμούς, με οδηγό τη φαντασία, δημιουργώντας όμορφες εικόνες για το ταξίδι του ανθρώπου στον χώρο και τον χρόνο. Τους συγχαίρουμε όλους για τη συμμετοχή! Όλα τα συμμετέχοντα έργα θα έχουν αναρτηθεί στο kidscontest.cycladic.gr μέχρι τις 30 Ιουνίου. Ο παιδικός διαγωνισμός ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής […]
Μετά την αδερφοποίηση του σχολείου μας με το 26ο Δημοτικό σχολείο Λεμεσού και την δική τους επίσκεψη στην πόλη μας ανταποδόθηκε η επίσκεψη από την πλευρά μας.Επισκεφτήκαμε το σχολείο , παρακολουθήσαμε τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, γνωρίσαμε τους μαθητές.Επισκεφτήκαμε επίσης ιστορικά σημεία, γραφικά χωριά, μητροπολίτες με μεγάλη κοινωνική δράση.Γυρίσαμε με πολλές αναμνήσεις και ιδέες για περαιτέρω συνεργασία.