Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε1, Ε2, Δ1 και Δ2 τμημάτων του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, της κ. Τζιαμπάζη Γεωργίας, της κ. Παλάσκα Φανής, της κ. Χρηστομάτη Ευδοκίας και της κ. Σαρμαδάκη Ειρήνης επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο των Αιγών. Εκεί θαύμασαν από κοντά τους βασιλικούς […]
Μετά την αδερφοποίηση του σχολείου μας με το 26ο Δημοτικό σχολείο Λεμεσού και την δική τους επίσκεψη στην πόλη μας ανταποδόθηκε η επίσκεψη από την πλευρά μας.Επισκεφτήκαμε το σχολείο , παρακολουθήσαμε τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, γνωρίσαμε τους μαθητές.Επισκεφτήκαμε επίσης ιστορικά σημεία, γραφικά χωριά, μητροπολίτες με μεγάλη κοινωνική δράση.Γυρίσαμε με πολλές αναμνήσεις και ιδέες για περαιτέρω συνεργασία.