Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Μαθήτριες και μαθητές από όλες τις τάξεις του σχολείου, ζωγράφισαν δίχως περιορισμούς, με οδηγό τη φαντασία, δημιουργώντας όμορφες εικόνες για το ταξίδι του ανθρώπου στον χώρο και τον χρόνο. Τους συγχαίρουμε όλους για τη συμμετοχή!

Όλα τα συμμετέχοντα έργα θα έχουν αναρτηθεί στο kidscontest.cycladic.gr μέχρι τις 30 Ιουνίου.

Ο παιδικός διαγωνισμός ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης κλείνει φέτος 10 χρόνια! Ξεκίνησε το 2013 με στόχο να δοθεί η ευκαιρία σε παιδιά 4-15 ετών (παιδιά προσχολικής ηλικίας, όλων των τάξεων του δημοτικού και του γυμνασίου καθώς και τα Ειδικά Σχολεία και των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης) να γνωρίσουν το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και συγχρόνως να αναπτύξουν τη φαντασία τους. Με θέμα «Ο Άνθρωπος στο Κέντρο» οι μικροί φίλοι του μουσελιου κλήθηκαν να αποτυπώσουν τον ρόλο του Ανθρώπου μέσα από το ταξίδι του στους πολιτισμούς, το περιβάλλον που δημιουργεί και τα μηνύματα που περνάει.

Στο διαγωνισμό τα παιδιά συμμετέχουν αυτόνομα ή μέσω σχολείων. Την αξιολόγηση των έργων και την ανακήρυξη των νικητών, αναλαμβάνει η κριτική επιτροπή που αποτελείται από σημαντικές προσωπικότητες του χώρου της τέχνης και του πολιτισμού. Στο διαγωνισμό συμμετέχουν παιδιά και μαθητές από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, ειδικά σχολεία και κέντρα υποδοχής και ένταξης προσφύγων.

Τα διακριθέντα έργα θα παρουσιαστούν φέτος σε μια μεγάλη έκθεση στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων από τις 23 μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου, με τη συνεργασία του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ).

You might be interested in …

Βράβευση των ομάδων Boomfasters & Amazon Racing

Δράσεις_Γιορτές

Βράβευση των ομάδων Boomfasters & Amazon Racing του 20ου Δ.Σ. Σερρών για την 1η & 2η θέση Πανελλαδικά στον Διαγωνισμό STEM Racing Greece 2024! Επίσης, η ομάδα Boomfasters διακρίθηκε με το γρηγορότερο αυτοκίνητο στη Βόρεια Ελλάδα 2025!

Διάβαστε περισσότερα

Επίσκεψη της ΣΤ’ τάξης στο Δημαρχείο Σερρών

Δράσεις_Γιορτές

Την Πέμπτη, στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής για τους Ο. Τ. Α. αλλά και του προγράμματος Ενεργός πολίτης, οι μαθητές της ΣΤ τάξης του Σχολείου μας, επισκέφτηκαν το Δημαρχείο Σερρών και είχαν συνάντηση με τη Δήμαρχο κα. Μητλιάγκα Βαρβάρα, καθώς και ξενάγηση σε υπηρεσίες του Δήμου. Οι μαθητές έμειναν ενθουσιασμενοι από […]

Διάβαστε περισσότερα

Υπέροχη η φιλοξενία του ΚΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου Λεμεσού

Δράσεις_Γιορτές

Μετά την αδερφοποίηση του σχολείου μας με το 26ο Δημοτικό σχολείο Λεμεσού και την δική τους επίσκεψη στην πόλη μας ανταποδόθηκε η επίσκεψη από την πλευρά μας.Επισκεφτήκαμε το σχολείο , παρακολουθήσαμε τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, γνωρίσαμε τους μαθητές.Επισκεφτήκαμε επίσης ιστορικά σημεία, γραφικά χωριά, μητροπολίτες με μεγάλη κοινωνική δράση.Γυρίσαμε με πολλές αναμνήσεις και ιδέες για περαιτέρω συνεργασία.

Διάβαστε περισσότερα