Διαβάστε πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής του παραμυθιού
20o Δημοτικό Σχολείο
You might be interested in …
Συγγραφή παραμυθιού με τη μέθοδο kamishibai
Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης, η εκπαιδευτικός του Στ1 κ. Αγγελίδου Σοφία και η εκπαιδευτικός Αγγλικών κ. Αλεξανδρίδου Αναστασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος δημιούργησαν ένα πρωτότυπο παραμύθι για το περιβάλλον και την ανακύκλωση. Τα παιδιά συνεργάστηκαν μεταξύ τους, το έγραψαν στα ελληνικά και στα αγγλικά, […]
Στολίζω την πόλη μου!
Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθήτριες και οι μαθητές των Ε1 και Ε2 τμημάτων του Σχολείου μας συμμετείχαν στη δράση του Δήμου Σερρών “Στολίζω την πόλη μου” με στολίδια που ετοίμασαν υπό την καθοδήγηση των Εκπαιδευτικών τους κας Παλάσκα Φανής και Τζιαμπάζη Γεωργίας καθώς και του Εκπαιδευτικού Εικαστικών κου Γαβριήλ Φτελκόπουλου.