Σύμπραξη του 20ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών και του ΚΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου Λεμεσού: Συγγραφή παραμυθιού “Οι περιπέτειες του Κύπρου και της Αλλεξάνδρας”

Διαβάστε πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής του παραμυθιού

Διαβάστε το παραμύθι!

You might be interested in …

Συγγραφή παραμυθιού με τη μέθοδο kamishibai

Δράσεις_Γιορτές

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης, η εκπαιδευτικός του Στ1 κ. Αγγελίδου Σοφία  και η εκπαιδευτικός Αγγλικών κ.  Αλεξανδρίδου  Αναστασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος δημιούργησαν ένα πρωτότυπο παραμύθι για το περιβάλλον και την ανακύκλωση.  Τα παιδιά συνεργάστηκαν μεταξύ τους, το έγραψαν στα ελληνικά και στα αγγλικά,  […]

Διάβαστε περισσότερα

Στολίζω την πόλη μου!

Δράσεις_Γιορτές

Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθήτριες και οι μαθητές των Ε1 και Ε2 τμημάτων του Σχολείου μας συμμετείχαν στη δράση του Δήμου Σερρών “Στολίζω την πόλη μου” με στολίδια που ετοίμασαν υπό την καθοδήγηση των Εκπαιδευτικών τους κας Παλάσκα Φανής και Τζιαμπάζη Γεωργίας καθώς και του Εκπαιδευτικού Εικαστικών κου Γαβριήλ Φτελκόπουλου.

Διάβαστε περισσότερα